Mamma och Pappa är nu hemma från Turkiet/ Alanya!

Jaa, nu är mamma och pappa hemma från Turkiet! Det ända jag önskade mig därifrån var en stor flaska av Sarah Jessica Parkers parfym som heter Lovley! Den Parfymen är heeelt underbar och när jag har den på mig så går jag och drömmer (mer än vanligt) om New York och njuter av doften :D

I LOOOOOOOOOOOOOOOVE IT, den är UNDERBAR!!!)

Mamma köpte en 100 ml.s flaska med den parfymen till mig och när man köpte den flaskan och body lotionen som hör till så fick man en bodysplash med Lovley på köpet på Flygplatsen i Antalya så jag fick hela paketet :D Så nu har jag en 100 mls flaska, en body lotion och en bodysplash från Sarah Jessica Parkers "Lovley" :D Heeeelt underbart!!!!! :D Visste inte ens att den fanns i så stor flaska :D




Faaan vad jag undrar vem den där "Gävle by Night" är! Hahahah Vem är du?!??!?! :P


Gick upp så tidigt så nu ska jag nog vila en stund :D

Puss och snusk!

Kommentarer
Postat av: Gävle by Night

Hehe... vem jag är, inte Di Leva i alla fall men reser en del och varit 40-tal ggr i NY bland annat.

Men Gävle... sucks in fact, but what the hell.

Jag kan jag också, även om jag är en Gävlegjord sak och tycker "by night" är bra för då är det mörkt.

Ville bara rita lite bokstäver på din site.

Ha det bra och dina dagar mot NY närmar sig.

2008-06-28 @ 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0