Sex and the city- The movie!

Jaa, nu har jag äntligen ork att skriva några rader angående Sex and the city- The movie!
Sex and the city började visas 1998 och då var jag 9 år så mamma och pappa tyckte att jag var för ung för att kolla på det (ni förstår nog varför)  men när mamma och pappa hade gått och lagt sig så smög jag altid upp för att kolla på det! :D

Jag AVGUDAR Sex and the city! Det handlar ju lixom om 4 starka kvinnor som alla är på toppen av karriären och visar att även kvinnor kan! Dessutom är det ju underbart att dom sitter och skvallrar tillsammans om deras män och relationer och har snygga kläder, skor och väskor :D  Det bästa av allt är att New York City spelar den 5:e rollen i serien :D Det var så jag fick min passion för New York och passionen blev bara starkare och bättre när jag ÄNTLIGEN fick en resa av mamma och pappa i julklapp till New York julen 2005 :) Den 23:e mars 2006 drog syrran och jag dit och det var UNDERBART!!!!



Efter det åkte jag ju dit den 9:e november 2007 och praktiserade som kock ända till den 10:e december och det var det bästa jag någonsin har gjort! På min lediga tid utforskade jag New York/ Manhattan aldeles själv och jag gick som en dåre! Ena dagen tog jag bussen till 12:th street och gick ända upp till 92:nd street och utforkade massa ställen där emellan! Det var HEEEEELT underbart! Ni som har varit där förstår att det var en ganska bra bit! :P
Om 41 dagar (alltså den 6:e augusti) åker jag och Palmira tillbaka och jag är heelt extatisk över det! Faan vad underbart det ska bli!!! :D Längtar tills vi sitter på flygplanet och pratar om vad vi ska gra när vi kommer fram och dricker kanske lite vin och semestern har börjat lixom :D



Jaja, nog skrivet om mig, jag skulle ju skriva om filmen :P

Filmen Sex and the city- The movie är heelt UNDERBAR!!! Jag gick med Stephanie och Palmira och 2 av Palmiras kompisar :D Vi gick självklart på premiären, vad annrs lixom :P Så fort jag hörde låten i början så började tårarna rinna och det kändes som att någon försökte strypa mig för det var väldigt svårt att andas! Jag ska inte avslöja något men jag säger bara en sak, DEN VAR HELT ENKELT UNDERBAR OCH BARA HEELT BÄST!!!! Se den! Jag grät som sagt i början, jag grät mitt i filmen och jag grät när den var slut!!! När jag efter bion gick på toa och tittade mig i spegeln så såg jag att mascaran hade runnit ner för mina kinder och ner för hela halsen! Ögonskuggan som jag hade hade försvunnit!


Är dom inte UNDERBART vackra?

Kommentarer
Postat av: Palmira

Filmen var heelt jävla underbar! Ååh snart ät vi där! :D

2008-06-28 @ 01:57:45
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jaa Palmira, snart drar vi :D YEAY!!!

2008-06-30 @ 23:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0