Långpromenad genom stan!

Igår kväll fikade jag och Palmira när hon slutade jobbet :D Vi satt på kafét i Kungshallen och det blev givetvis MASSA prat om U.S.A och New York! Vi pratade om våran resa till New York, U.S.A:s- sjukvård, politik, Barak Obama, Hillary Clinton, Amerikanska sporter och mycket annat om U.S.A :D Vi satt från 20:45 till 23 (då dom sa att dom stängde) och snackade massvis med Chailatte och morotskaka :D



Idag åkte familjen och jag in till karlberg och tog en promenad genom stan och kollade på folk och i affärer. Vi gick längst vattnet på kungsholmen och tog en glass vid stadshuset och sen gick vi vidare mot söder :) Vid slussen satte vi oss på restaurang "Blå dörren" och käkade middag och så kom brorsan förbi och tog en öl :D Syrran åkte dessvärre hem när vi var vid stadshuset eftersom att hon är nyopererad och inte har så mycket ork att gå så långt! <efter middagen gick vi till södra station och tog tåget hem efter en jättemysig dag :D

När vi kom hem blev det fotbad och fotboll :D Skit nice att Spanien vann! Det är dom värda efter den här turneringen som dom verkligen har kämpat i!

 (Så jäkla skönt! Kör fotbad typ 2-3 gånger i veckan med kokande vatten och fotsalt i och sen blir det fotmassage och insmörning :D Det mår ett par kockfötter bra av tror jag :D )

Imorgon börjar änu en jobbvecka och jag hoppas att tiden kommer gå fortare nu så att New York resan snart kommer!!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0