All we need is love...

Jaa så går ju låten som Beatles skrev, jag vill ha love från min New yorker Mike, saknar honom sååå!!!!!!!! När jag åker till new york  MÅSTE jag träffa honom och försöka fixa en date med honom!!!!!  Men tänk om jag inte kan fixa fram pengar till en resa dit på länge och sen när jag åker dit så har frukoststället stängt :( Vafan ska jag göra då?!?!?! :(  Tänk om jag aldrig får tag på honom!! :(  Han är typ den snyggaste jag har sett och vi flörtade ju varje dag som jag åt frukost där. Han var så charmig och snäll också!!! ÅHHHH, vad irriterande mycket jag saknar honom!!!! Satt där en dag och åt min frukost och skickade sms en lång stund, när jag sen la ner telefonen i väskan sa han: Are you textmessaging with your boyfriend? Jag ba: No, I don´t have a boyfriend och då såg man hur han blev lite gladare lixom :D ÅHHHH! Jag saknar honom så!!! Jaa Anne, som svar på din komentar så måste jag nog säga att jag är kär!!! Fuck, my love is on the other side of the atlantic ocean! :( I need my Mike cause "All we need is love!!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

hehe vad gulligt :) du får se till att dina föräldrar får tag på honom och får hans nummer eller msn eller nåt :) pussar

2008-03-13 @ 08:47:11
URL: http://koivu.blogg.se
Postat av: Merche

Vickan, eftersom vi båda älskar new york. Kan inte vi spara cash och dra dit?

2008-03-13 @ 20:38:20
URL: http://ohmymerche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0