Ett frieri i regnet!!! :D

Jaa, asså ända sen jag var typ 15 har jag vetat hur jag vill att min blivande man ska fria till mig! Nu ska jag delge er min fantasi som jag hoppas går i uppfyllelse :D

Han och jag ska gå ute på promenad på new yorks gator (jag kommer ju bo där då) det ska spöregna (gärna blixtra och åska också!) och vi bryr oss inte om regnet, det torkar ju! Sen ska han ställa sig framför mig, pussa mig i pannan (tycker det är så sött!) och så ska han säga: Baby, you are the one I wanna spend the rest of my life with! I want my children to look like you and I wanna wake up every morning with you you by my side. I love you and I wanna marry you, Will you marry me?

Fy vad romatiskt!!! Blir nästan lite rörd vafan!!! Cheeses!!! :P

Killen får gärna vara mullig, mulatt, ha gröna ögon och vara snaggad och heta Mike! :P I miss him so!!!!! Mike, as soon as I go to New york i´ll come and meet you!!! I hope i´ll see you this summer when Palmira and I are going!!!

Kommentarer
Postat av: Palmira

Aaaaah vad romantiskt! Jag svimmar! Måste träffa den där Mike nu, har hört så mkt om honom! Hoppas han har en bror :P

2008-03-10 @ 21:07:12
URL: http://palmiraa.blogg.se
Postat av: Anne

Är Vickan kääär? :)

2008-03-10 @ 22:07:32
URL: http://koivu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0