Helg helg mera helg!

Japp, fredag idag och det blir lite drickande hemma hos Marcus ikväll/ natt! Faan vad kul vi ska ha!
Är javligt stressad överlag i mitt liv just nu har grymt mycket som ska göras klart i skolan och sen måste jag jobba för att få plånboken att gå ihop,och så har jag så jävla mycket planerat för framtiden. Men men, det är väl bara att köra på och se hur det blir med planerna!!!
Sitter nu i skolan i datasalen och har skrivit en uppgift om länders ekonomi och annat trist men nu är jag klar så nu ska jag hem och plugga, sova, äta tacos, fixa mig lite och sen dra till Marcus för en nice kväll!!!! :D

Aja, skriver väl kanske hemma sen!


Sug och svälj, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0