Herregud, hur får en sån film visas på bio?!?!?!?!

Ja, jag va på bio idag med Ulrika, Anne och Frida och såg "Meet the spartans". Efter 2 minuter sa jag till Anne " Jag tror jag går nu" för den va såååå jävla hemskt dålig!!!!!! Jag skämdes att visa mig i biosalongen efter en stund! När filmen (ÄNTLIGEN) va slut ville jag faktiskt gå och kräva pengarna tillbaka för jag fattar inte ens hur en sån film får visas på bio! :S  under hela resan hem va jag helt chockad över att jag hade sett en sån dålig film! Det fick Anne höra några gånger :P haha Sorry att jag tjatade Anne:P


Mamma och pappa kom hem från New york inatt :)
Dom hade shoppat massa roliga saker :) Jag fick en väska, massa skönhetsprodkter från "Bath and bodyworks" 5 lipgloss från Victoria´s secret ( så nu har jag 20 oöppnade sånna och 6 öppnade ::D Jag ÄLSKAR dom lipglossen så jag köper på mig som en galning :D) sen fick jag ett gulligt litet kit från Victoria´s secret med duschcreme och bodysplash :) Alltid lika kul att få presenter från new york men det är också kul att dom kommer hem :D

Imorrn tror jag det bär av till Natha och min söta gudson Nikolai :D

Nää nu blir det nog lite sov för mig!!
God natt, tar av mig min hatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0