Mike, Mike, Mike!

Jaa Mike! Min breakfastguy from New york! Jag har efter ca 3 månaders letande ÄNTLIGEN fått numret till hans jobb, ju gäller det bara att ringa! Det fins bara några få saker som får mig att inte ringa :(
1) tänk om han ba: Vaddå, trodde du att jag flörtade? :S
2) Han säger: Men jag är förlovad
3) Vem sa du att du va?!??

Asså det skle vara sjukt trist om han sa något av dom där sakerna :(
Idag har jag varit nära att ringa typ 20 gånger och 2 gånger har det gått fram en eller två signalen men jag har bara lagt på. Vafan ska jag säga?? Ba: Hej, Jag vet inte om du kommer ihåg mig men du luktade på mitt hår i november och sa att jag doftade som en ängel :S Eh, det låter lite cp tycker jag!

nä nu ska jag plugga, sova och sen ligga och undra om jag ska ringa eller inte :P

Puss god natt!

Kommentarer
Postat av: Palmira

Det där lät rätt bra tycker jag, så kan du väl säga? :P Om killen går runt och luktar på vem som helst bara sådär lite på måfå lär han ju inte va frisk...

2008-03-18 @ 20:24:52
URL: http://palmiraa.blogg.se
Postat av: Anne

Det är klart att du ska ringa! Du kommer bara ångra dig sen om du inte gör det. Det blir bara svårare och svårare ju längre du väntar. Sätt dig ner, slå numret och ring! Säg så som du skrev, det låter bra. :) Tänk om det blir värsta romansen, du kan ju inte bara tänka negativt, som du själv sa/skrev: "Jag är kär!" så ring nu :) pussar

2008-03-24 @ 12:13:03
URL: http://koivu.blogg.se
Postat av: Jenny

har du ringt???

2008-04-14 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0