Vad jag har haft för mig:P

Äntligen en hemmakväll!!
Jobbade 12-22 i lördags sen efter det gick alla från jobbet ( utom Palmira, du var saknad!! ) ut, va full som ett svin när jag kom hem, sov 5 timmar och sen var det vara att åka till jobbet (bakis som satan) och jobba 12-22 igen. Kom hem 23:20, duschade gick och la mig men somnade inte förrens efter halv 2, försov mig till skolan så jag kom en halvtimme sent så halv 9 var jag där och körde på. Blev ansvarig för salladsbuffén efter som att jag var sen ( haha det rimmar ja! ) och när jag var klar med det hjälpte jag Emelie att göra vit chockladmousse som blev övervispad 2 gånger :P Efter skolan (vid 15.00) åkte jag raka vägen till jobbet och jobbade 17-22. kom hem 23:20 dschade drack te och somnade runt 1. Sen var det bara att gå upp 20 vid sju och dra till skolan och jobba på! Anne och jag möttes på bussen till skolan imorse och när vi skule gå av åkte bussen förbi våran station för vi hade glömt att plinga :Phahahah fick en liten promenad men faan vad kallt det var och faan vad trött jag va!!

Kom hem vid 16.00 idag, åt middag vid 17, gick ut med hundarna och sen började jag kolla på MTV´s Made men jag somnade efter 10 minuter :P Sov till 20.00 när mamma kom in och ville låna min new yorkbok för mamma och pappa åker dit i slutet av mars ( faaaaaan vad irriterad jag är för det, JAG VILL JU ÅKA "HEM"  :( )

Efter att jag hade duschat kollade jag på i huvudet på Carolina Gynning som försökte bli skådespelerska i hollywood :) Fick lite bra tips faktiskt :D Nice nice!!!


Nää nu ska jag kolla klart på "2 och en halv män" och sen på "How I met your mother" sen blir det nog lite sova :P


Sussa sött :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0