Sista skoldagen har passerat :(

Jaa det är tragiskt men sant! Idag hade vi våran sista skoldag efter 12 år i skolan! (Imorgon är vi lediga och på torsdag är det studentendags!) Vi hade sista kökslektionen med Stefan och vi tilllagade fåglarna som vi styckade förra veckan. Emelie och jag lagade elevlunchen och det blev "Chicken Curry" som slutade med ett mindre matkrig :P  Det kändes väldigt ledsamt att veta att allt vi gjorde idag gjorde vi för sista gången tillsammans :( Jag kommer sakna mina älsklingar så extremt mycket så det är sjukt :( Tänk att vi började i samma klass för 3 år sen och vi har varit ett och samma gäng sen dess och vi har träffats i princip varje dag. På helgerna har vi festat tillsammans och träffat varandras andra kompisar och sen har vi gått i skolan tillsammmans och mgåtts efter skoldagarna också. Åhh vad jag kommer gråta på torsdag!!! Jag gråter typ varje gång någon nämner det redan         :( Jag älskar er sötisar! Ni vet exakt vilka ni är!!!!!

Efter att ha lovat Herbert en "song dedicated to him" skrev vi ett medley idag som vi ska sjunga på avslutningen :D Blev ganska bra faktiskt :)

När jag kom hem från skolan började mamma och jag plantera växter och blommor så det ska se bra ut på min studentmottagning och sen åkte jag med Marcus familj till Martin Olsson för att handla lite saker till mottagningen men det slutade med att jag inte hittade det jag skulle ha och köpte annat istället :P
När jag kom hem därifrån putsade jag fönster och sen blev det TV :D

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0