Slutet är nära!

 Imorgon är det dagen D, dagen som alla längtar efter under sin 12 åriga skolgång! Jag har själv längtat i 12 jävla år, jag längtade i 3:an när jag hade samtal med min lärare och fick höra at jag var för busig, jag längtade i 7:an när jag fick VÄRLDENS sämsta och vidrigaste läraren Stefan, när man frågade honom om hjälp fick man höra "det här ska du kunna" och sen gick han. Jag längtade i nian när jag precis hade bytt skola och efter en vecka bytte klass och sen märkte att jag var långt efter i utbildningen när man jämför med min tidigare skola och blev p.g.a det så psykiskt stressad att jag fick magkatarr och  jag längtade i första ring när vi hade hotellkunskap. Men nu längtar jag inte längre! Nu vill jag vrida tillbaka klockan och gå på dagis igen! Det känns så extremt skrämmande att alla rutiner man haft i 12 år bara ska försvinna och alla ska ut i vuxenvärlden och jobba. Vi kommer inte längre träffas varje dag och vi kommer inte ha samma rutiner längre. Det är sjukt skrämmande och jag vet att imorgon kommer jag gråta floder över allt det här!!! Jag vill inte!!!! Jag älskar mina klasskompisar och vad som än händer nu så kommer dom aldrig lämna platsen i mitt hjärta!!! image26

image27


image28

image29

image33

image34
You all have a special place in my heart!!! I Love you forever!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

NAJ VA SÖÖÖÖT! :D:D:D

2008-05-28 @ 23:43:17
URL: http://sandblad.blogg.se
Postat av: empa

KOMMER SAKNA DIG OCKSÅ! :( återträff nästa fredag!

2008-05-31 @ 11:57:17
Postat av: Anonym

Jaa, får se hur det blir om jag jobbar på nya jobbet eller inte, hoppas jag är ledig!! :)

2008-06-01 @ 16:35:58
URL: http://vickye.blogg.seVictoria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0