Till alla jävlar som tjatar på att jag ska uppdatera! ;) (a)

Fan vad tiden går fort asså! Idag den 9:e november för 1 år sedan åkte jag iväg till New York för en månads praktik på restaurang Aquavit! Det är sjukt vad tiden går asså!
VILL TILLBAKA!!!!
Söker jobb varje dag i New York! Idag har jag gått runt och tänkt på det här och bara deppat för jag vill verkligen tillbaka!! :'( Ni som inte har varit där fattar inte men det är helt SJUKT underbart i New York asså!! Det finns inget bättre!!!!!! Åh vad jag älskar New York!!!
Skulle kunna gifta mig med New York asså!!!!! :P



Det ända jag gör nu för tiden är, jobbar, festar och sover i princip!!! Börjar oftast vid 15, jobbar till ca 23.30 festar, kommer hem mellan 5-6 sover till typ 13, äter frukost och sen drar jag till jobbet igen. Det är typ så mitt liv rullar nu för tiden :P





Ha det braj så horsch vi snort! Hälsa syra, måste sila!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0