Ja, jag segar som fan!

Fan jag skriver aldrig i bloggen nu :( Det är synd asså!  Anledningen är at jag jobbar hela tiden! Älskar mitt jobb så jag jobbar så mycket det bara går :D Igår blev jag pfficiellt Gudmor till Nicolai! :D  
 Han döptes nämligen igår så nu finns det på papper att jag är Gudmor till den sötaste killen i världen! :D *STOLT*


Vad det gäller New York så går det trögt som faan just nu :( Försöker alla möjligheter men det är fan inte lätt att få flytta dit :(
Eftersom att jag inte har något arbetstillstånd ännu så var jag tvungen att tacka nej till lägenheten i Brooklyn :'(
Faaaan! Jag vill ju bara flytta dit!!!!! Åh det här suger!!!!

Aja, nu har jag uppdaterat lite iallafall!!!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0