Fan vad det är underbart med SOL!

Gick upp vid 10, tog med mig hundarna på en promenad och sen fixade jag frukost till mamma och pappa.

Pappa och jag åkte sen till Huddinge Centrum där vi handlade lite smått och sen åkte hem igen. När vi kom hem fick jag mitt vanliga energitillskott och började dammsuga, torka golven, göra rent i ugnen, borsta hundarna, tog ut dom på en promenad och lite annat.

Efter städningen tog jag med mig min dator ut i vårsolen och har nu suttit här i ca 2 timmar och gottat mig :D LOVLEY!
Mamma och pappa fick biljetter av min moster till "My fair lady" på Oscarsteatern igår så dom har precis åkt iväg för att äta lite innan så nu är jag ensam hemma med hundarna. Så skönt att vara för sig själv ibland! Ska laga SUPERSTARK Wok med kyckling och nudlar. (äter ALLTID det när jag är ensam hemma för min mamma gillar inte riktigt nudlar och min pappa äter inte stark mat så det blir sällan att vi lagar det när alla är hemma)

Senare blir det nog film och slapp i soffan :D
Men jag ska nog hinna med lite singstar också ;)


19 dagar kvar till New York nu!!!! Fan vad UNDERBART!!!!! ÅH!!!!

Puss och hej!



 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller verkligen med dig! Hoppas det här kommer att hålla i sig så att all snö smälter bort.

2009-04-04 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0