Påskhelgen!

Påskhelgen har varit jätteskön!  Det började i fredags då alla (förutom Anne) var hemma hos Emelie, det var jättekul att träffas och bara snacka skit och dricka vin :D Träffade också Ulrikas kompis Nikkan som jag hört så mycket och hon var jättetrevlig!


På påskafton gick vi upp vid 10 och åt frukost sen började all stök som skulle hinnas innan kl 16 då kusinerna kom. Mamma och jag ställde oss i köket och syrran och pappa tog hand om det andra. Kl 16 kom kusinerna(Jessica och Jesper), Moster (Moa) och "Morbror" (Björn).. Vi drack skumpa på verandan och hade frågesport i solen och sen gick vi in och smaskade på den goda påskbuffén :D
Senare på kvällen blev det massa sprit och spel. Dessutom knäckte jag mamma, Jessica och moster Moa på Singstar :D I ROCK!!! :D
Moa och Björn åkte hem vid kvart över 3 på natten men då hade Jessica och Jesper redan avtagit tidigare på kvällen.

Jag kom i säng vid halv 4 och sen vaknade jag vid 13.30 på söndagen :P
Efter "brunchen" satte sig mamma, syrran och jag ute och solade, läste tidningen och snackade skit. Vi satt ute och drack resterna av vinet och åt matresterna och snackade MASSA till 19 tiden. Så mysigt!

Idag åkte syrran och jag till Willy´s och köpte hårfärg och sen åkte vi hem, pappa åkte och köpte Pizza och sen blev det färgning av hår och plockning av ögonbryn :D Måste ju fixa snyggt innan New York :D
9 dagar kvar nu lixom så på fredag blir det klippning!

9 dagar kvar asså, det är ju sjuuuuuukt!!! Så snart!!! :D

Nu ska jag kolla lite TV  sen blir det nog sova :D

Puss på er alla!

Förresten, Ullis har skrivit lista på allt hon vill se och äta i New York :P En så gullig lista! Lägger upp den imorgon :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0