"The dark knight"....

Ja, jag är seg men nu har jag ÄNTLIGEN sett "The dark knight" med min favorit Heath Ledger...

Det är ju precis som alla säger, det är Heath som gör filmen bra! Han spelar ju "Jokern" så RUSKIGT bra så jag fick rysningar flera gånger när han var "i bild"... Han går in i rollen och bara agerar och det är ju SÅÅÅÅ SJUKT bra!!!! När filmen var slut satt jag för mig själv och bara applåderade för hans så grymma prestation!! Att han fick en Oscar postumt gör mig bara ännu mer glad nu och jag förstår VERKLIGEN varför han fick den!!!

<3Heath Ledger<3 I hope you are resting in peace!


Jag får fan rysningar bara av bilden! SJUKT bra insats!!! <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Funderar också på om jag ska se den filmen.

Synd att Heath Ledger skulle kola vippen så himla tidigt.

2009-09-01 @ 20:24:19
Postat av: Victoria!

SEEE DEN!!!!

Well, "All the good ones die young"... :( The circle of life :(

2009-09-01 @ 22:46:58
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Palmira

Han gör filmen, helt fantastisk!

2009-09-02 @ 16:09:18
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0