Academy awards 2009!


Galan är slut och alla priser är utdelade....  Galan var underbar som vanligt och den var verkligen mysig, det känns som att hela hollywood är en familj!

Hugh Jackman överraskade totalt! Han var rolig och verkligen underhållande. Han höll ihop galan på et väldigt bra sätt :)
Nu vet jag iallafall vilka filmer jag måste se :P Visst har jag sett många av dom men jag har många kvar! ser fram emot att se Slumdog millionare, The Reader, Milk och alla andra som jag inte sett :P


Nu ska jag nog sova :P

Puss och hej, tack för mej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Galan var heelt underbar :)

2009-02-26 @ 02:30:30
Postat av: Palmira

Galan var heelt underbar :)

2009-02-26 @ 02:31:21
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Palmira

Galan var heelt underbar :)

2009-02-26 @ 02:31:21
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Galet var galan... eller vad var det du sa ;-)

Missade tyvärr den men har läst desto mer om den, samt lyckats se en del av filmerna.



BB

2009-02-26 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0