Pree show- Oscarsgalan!

Pree showen är nu slut... Vi har sett glamorösa och underbara klänningar och intervjuer med dom hetaste skådisarna!
Underbart säger jag bara! Alla är nervösa och förväntansfulla, även jag!
Hoppas (och tror) på en vinst postumt för Heath Ledger och jag vet att tårarna komer falla när vi kommer dit! Saknar honom som skådespelare och charmig hollywoodare!


Måste åter igen nämna Sarah Jessica Parker.... Soooo lovley!!!

Tim Gunn (coach i Project Runway) är där nu och pratar om klänningarna. Måste därför nu bara nämna att när jag var i New York och praktiserade i november 2007 var jag på väg till praktiken en dag och gick på Park Avenue, när jag svängde in på 55:th street krockar jag med en man. Vi sa ursäkta och gick vidare. Insåg några meter senare att det var just Tim Gunn jag precis hade krockat med!! :D YAY :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0