1 år sen den tragiska dagen!

Idag den 22:a januari är det exakt 1 år sen en utav mina absoluta favoritskådelpelare Heath Ledger dog!
Tycker det är så tragiskt!
Att det inte var meningen gör det ännu mer tragiskt tycker jag! Hade det varit så att han verkligen hade tagit självmord så hade iallafall jag tänkt: Oj, han mådde psykiskt dåligt och orkade inte längre så det kanske var det skönaste för honom att dö, men så var det ju inte :( Så hemskt!
Jag började älska honom när jag såg filmen "10 orsaker att hata dig" där han spelar mot en annan av mina favoriter Julia Stiles. Han är så otroligt snygg och charmig i den filmen så jag blir alltid varm i hela kroppen när jag ser den!
Filmen "En riddares historia" gjorde bara min "kärlek" för honom ännu starkare! Han är ju extremt het i den filmen asså!
Ska även berätta att just idag släpptes ju oscarsnomineringarna och han har faktiskt blivit nominerad! För "Best supporting role" i filmen "The Dark Knight"  Håller tummarna för att han vinner!!! Antagligen så kommer dom visa en film om hans liv på Oscarsgalan så vill ni se mig storgråta så kn ni ju komma då :(

För att minnas hans liv och karriär tänkte jag bjuda på lite bilder!

 
(Det är så tragiskt!)


(Heath i Brokeback mountain)


(Som Joker i "The dark knight" Hoppas han vinner Oscarn!)


(Så charmig så i "10 orsaker att hata dig")


(Med Julia Stiles i "10 orsaker att hata dig)


(Så het i "En riddares historia")

(OTROLIGT SÖT! Charmigt leende som få!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,herregud! Är det så länge sen?

Jag har själv inte sett nån film med Ledger, men min kompis har sett "10 orsaker att hata dig."

Han var verkligen söt.

2009-01-22 @ 20:46:08
Postat av: Victoria!

Jaa så länge sen var det! :(

OTROLIGT söt!!!!

2009-01-22 @ 21:05:20
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Madde

Så sorgligt! Dom bästa går alltid först.... :(

2009-01-23 @ 01:16:04
Postat av: Victoria!

Så sant, tyvärr! :(

2009-01-23 @ 01:23:32
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Palmira

2009-01-23 @ 17:36:14
URL: http://p
Postat av: Palmira

Fan lyckas alltid klicka iväg ofärdiga kommentarer..



I alla fall. Heath förtjänar en oscar efter sin insats i The Dark Knight. Med honom gick en stor talang filmvärlden förlorad. Så himla synd, han hade mycket bra kvar att uträtta. Snygg som få är han ju oxå !!

2009-01-23 @ 17:38:14
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Palmira. Klart att han ska få en Oscar!

2009-01-23 @ 18:38:10
Postat av: Victoria

Håller med om allt! :D

2009-01-23 @ 18:58:48
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0