Ärligt talat, jag avundas alla stjärnorna i Hollywood!

Idag kollade jag på reprisen från Jay Leno som visades igår och där fick man följa med "Ross- The intern" (han är så extremt söt, heelt fjollig och urgullig!) på röda mattan under Golden Globegalan. Där fick man se alla otroligt vackra skådespelare som bara gick där och såg glamorösa ut, då kände jag en enorm känsla av avund! Visst dom har det skit jobbigt för dom kan inte lita på folk, alla deras små problem förstoras i pressen och dom har typ inget privatliv. Men tänk att ringa äta middag med Meryl Streep eller ringa vänninan Sarah Jessica Parker eller vinka till grannen George Clooney vid brevlådan! (jag skulle nog iof inte vinka utan svimma men men ;P)
Tänk att gå där på röda mattan och alla bara ropar ens namn och det blixtrar överallt för alla tar bilder och man vet att man ser helt fabulos ut för ens egna crew har jobbat med ens utseende i flera timmar innan.
Jag brukar stå framför spegeln hemma och låtsas att jag precis vunnit en Oscar och träna på mitt tacktal :P Ja jag vet att jag är crazy :P
 


(Thank you!  (Crying) First of all Í want to thank my mum............)


Jag kan ärligt talat säga att jag är avundsjuk på alla Hollywoodkändisar för jag skulle ljuga om jag sa annat!

Nu måste jag fixa mig inför bio med Marcus!
Hör nog av mig ikväll :P
Puss och snusk! :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg en som inte blir avundsjuk?

2009-01-21 @ 16:57:24
Postat av: Victoria!

Det finns ju alltid idioter som försöker ölja det och säger nej :P

2009-01-21 @ 23:59:36
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0