Haha, tror jag har fått tillbaka mitt bloggliv!

Hahah, nu när jag har blivit uppsagd tror jag att mitt bloggliv har kommit tillbaka :P

Haha, min blogg kan bli som "BlondinBellas" fast istället för att blogga om livet som en borskämd och vidrig nybliven 18åring så kan jag blogga om hur det är att vara nästan 20, uppsagd och förvirrad av livet :P
Nä men allvarligt, att vara arbetslös SUGER!!!!
Vågar inte spendera en enda krona för helt plötsligt kommer dom ju ta slut :(

Idag har jag letat jobb heela dagen men med tanke på att jag inte ens vill bo kvar i sverige och inte har NÅGON aning om vad jag vill göra nu så är det svårt att hitta rätt! Tror jag vill jobba med barn! Nån som behöver en barnflicka? :) CALL ME!!

På ett sätt så känns det som att jag skulle kunna jobba med VAD SOM HELST!!!! Jag vill bara trivas, ha något att göra och tjäna pengar så jag kan ta körkortet och sen dra som au pair!!  Jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR för New York snart!!!!!! Saknar det så mycket att jag får tårar i ögonen så fort jag tänker på det!!!! Jag vill bara dit och njuta av promenader längst manhattans (UNDERBARA) gator på min lediga tid! När jag var där och praktiserade en månad förra året så var det precis vad jag gjorde på mina lediga dagar. Satte mig på en buss och åkte downtown och sen tog jag mig hem genom att promenera! Utforskade nya vägar och såg hela manhattan! Vissa dagar gick jag 80-90 kvarter! Det är långt kan jag säga och jag tog det verkligen i min takt! Tog en kaffe på nått Starbucks emellanåt och kollade in nån cool affär. Vissa dagar kunde jag vara ute i 12 timmar och bara GÅ och UTFORSKA! UNDERBART med STOOOOOORT U!

Bilder från den UNDERBARA konsten på mina väggar! Då kanske ni försår hur mycket jag ÄLSKAR New York!

 Den här sitter på min garderob!

 Snygg tavla på min vägg :)

 På min garderob!

En annan vägg :P !

 BEAUTIFUL!!! :D

  Den här sitter också på min vägg, den säger väl allt? Kolla nere i kanten av bilden. Även det är en liten New York sak :P Haha!

I LOOOOOOOOOOVE New york, as you may see! :P

Puss och slem!

Kommentarer
Postat av: Palmira

Jag vill oxå tillbaka..

2009-01-12 @ 19:40:20
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0