Min lilla nattpromenad!


Helt sjukt vad det blåser  ute. Det blåser så mycket så man tror att taket ska lyfta och här i mitt rum hör jag att saker och ting flyger omkull där ute. Ändå var jag nyss ute på en liten nattpromenad. Det var JÄTTESKÖNT!!!! Kände mig varm i hela kroppen, nästan som en låg feber så att komma ut i den friska och blåsiga nästan kalla luften var sjukt skönt. Blev alldeles rosig om kinderna :D

Jaha, vad har jag gjort idag då?
Jo, i morse var jag i Tumba centrum med mamma och pappa. Jag köpte ett par örhängen och ett par nya jeans och sen handlade vi på Willy´s där jag köpte hårfärg och lite godis inför kvällen.

Asså det är så sjukt, jag använder en speciell hårfärg när jag färgar min utväxt.
Den är av märket Swartzkopf och ger mig en blond snygg färg så jag gillar den grejen är bara det att i affärer som HM och andra skönhetsbutiker kostar den typ runt 110-120 kr men på Willy´s betalar jag 59 kr för EXAKT samma vara, är inte det bara heeelt sjukt?!?!?!

Efter Tumbaturen köpte vi med oss chinamat hem för att värma när det var middagsdags. Jag ÄLSKAR stark mat så jag sa till om EXTRA starkt, sa att det skulle vara så starkt så det rinner ur ögonen när man äter och han skrattade och sa till kocken. Han sa till mig att nu är det så starkt så kocken knappt kan äta. När vi kom hem smakade jag på det och jag undrar fan vart han hade kryddorna asså! Herregud, fick blanda i chilliflingor, cayennepeppar, paprikapulver och thaisås för att få till det. DÅ blev det starkt må jag säga! THAT`S THE WAY, AHA AHA, I LIKE IT, AHA AHA ;)

Är inte trött så jag ska nog kolla på Hairspray eller nått! Kanske äta upp resterna från min starka blandning :D

PUSS PÅ ER ALLA!!!!

PS. GLÖM INTE ATT KOMMENTERA!!! :D ÄLSKAR ATT FÅ KOMMENTARER :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså,du älskar att få kommentarer på bloggen? Då ska du få en också.

Själv fick jag en taskmört på halsen som hade mage att påstå att jag inte är värd nåt.

Den personen är dum i huvudet.

Har också känt av blåsten idag,men trillade inte omkull som tur var.

2009-01-24 @ 18:46:09
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt ! Älskar när det är lite stormigt ute, fast jag själv är innomhus dårå.. haha.

2009-01-25 @ 01:06:03
Postat av: Victoria!

Men gud, vad var det för idiot?

Prata med personen om det. Vet inte vem du är men du är värd MASSOR!

2009-01-27 @ 05:29:22
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0