SERGO`S FIRANDE!

I lördags ringde min käre barndomsklasskamrat Sergos mamma för hon höll på att fixa ett litet överraskningsfirande för att fira Sergos 20 års dag. Hon ville att vi  (Jag och Aidah) skulle komma till dom i Nynäshamn och äta middag vid 19 tiden igår (söndag).

När vi kom dit så var Sergos pappa och hämtade Sergo i Västerhaningen och Sergo visste ingenting. Vi satte oss på deras nedervåning och väntade och tillslut kom han, Jag och Aidah sprang och gömde oss och han började prata om att han kände igen Aidahs skor och sen kom han ner och då sprang vi fram. Han blev jätteglad :D Det var så kul att äntligen få träffa honom. Vi träffas ju tyvärr inte allt för ofta :(

Vi drack lite champagne och tog lite kort och sen var det dags för middag!
Vi fick ungsbakade laxfileér och bakad potatis med skagenröra :D

Middagen var jättetrevlig och vi pratade om allt möjligt från företag till resor och tullen.

Efter middagen drack vi te och åt Morotskaka och sen kom Sergos kompis Amanda!
Vid 23 tiden började jag visa massa Hairsprayklipp på Youtbe för dom för ingen utav dom har tydligen sett den och man ba: Hallo?!!? What lixom! :P

Senare bestämde vi oss för att kolla på The color purple (purpurfärgen) med Whoopi Goldberg och Oprah Winfrey, filmen var bra men inte så bra som jag hade förväntat mig men slutet knöt ihop hela filmen och gjorde den bättre. Typ vid kvart över 3 var filmen slut så då gick vi och la oss. Vi vaknade sent och gick upp och åt frukost. Efter frukosten började jag göra mig redo för at dra mig hemmåt men då blev det kameratime istället :P (Bilder kommer senare :P)

Lite senare drog jag mig tillslut hem. Vilken jävla resa det är till Nynäs asså! KUL ATT TRÄFFA SERGO OCH VARA MED PÅ HANS 20 ÅRSDAG!!!

Letar fortfarande jobb!!! Hatar att vara rastlös och arbetslös! :P

Ska sova nu tror jag!

Pussiluss! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig, inte kul att vara arbetslös och rastlös.

2009-01-20 @ 19:33:31
Postat av: Victoria!

Verkligen inte!

2009-01-20 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0