THE OSCARS!

Jag är ett STORT fan av oscarsgalan för er som inte vet det!
Varje år sitter jag uppe med en liten picnic framför TV:n med mackor, kaffe (För att hålla mig vaken :P) och lite blandade godsaker och njuter av alla vackra klänningar och lyssnar på alla gulliga tacktal.

Idag 5.30 Los Angelestid (alltså 16.30 i sverige) släpptes namnen på dom nominerade på http://oscar.com/nominees/?pn=nominees

Nu när jag läst listan vet jag vilka filmer jag måste se innan söndagen den 22 februari för att veta varför filmerna blev nominerade mm.
Ser verkligen fram emot galan den 22 februari!! :D



 
(Önskar att jag kommer vinna en sån en dag!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har en sådan i mitt rum som det står "Best Daughter" på som jag fick av min pappa.

2009-01-22 @ 20:55:43
Postat av: Victoria!

Jaa, jag har sett dom. Såg dom första gången i New York och tänkte att en sån ska jag köpa till mig själv innan jag åker hem men jag gick inte tillbaka till den affären tyvärr :( Har hittat dom på butterix också! Finns tyvärr inte där det står nånting i stil med "The best me" eller nått :P

2009-01-22 @ 21:04:07
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Madde

LÄTT att Heath vinner!!! LÄTT!!!!

2009-01-23 @ 01:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0