Stand-up é GRYMT!

Kollade på hela Dave Cooks show igår och den slutade efter halv 1 så jag somnade väl runt kvart över 1 eller nått...
Riktigt bra show måste jag säga! Han är en grymt duktig komiker.. Det är sen vi var på comedy club i New York som jag har blivit så "in to" komiker och stand-up. Där i New York skrattade jag så jag nästan grät, Ullis och Anne sa att dom skämdes för att jag skrattade så mycket :S Lite konstigt för man går ju på stand-up för att skratta, men men jag hade kul ialllafall och det är ju egentligen allt som betyder något :)
Min favoritkomiker den kvällen var Rick Younger, han var så sjukt rolig... Tror han kommer bli "the next big thing"! Han är skådespelare, sångare och komiker och just nu håller han faktiskt på att spela in en film som jag tror kommer gå på bio om jag inte har förstått fel.. Vi brukar prata lite på Twitter så det är så jag vet det här :P


Somnade som sagt sent och kl ringde 4 imorse. Hela kroppen skrek NEEEJ men det var bara att gå upp och dra til jobbet. Det var Yvette och jag som jobbade frukost så då går tiden alltid fort... Kl blev 11 och jag "sprang" hem.. Kom hem 20 över 12 och åt mammas potatissallad och revbensspjäll (rester från lördagsmiddagen) till lunch sen gick jag och la mig och vila med hundarna.. Vaknade vid 14.30. SKÖNT!!!

Nu är det dags att ta ut hundarna på en promenad!

TTYL! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0