VILKEN HELG!!

Ja, fan vilken helg det har varit!
Mamma fyllde år i torsdags så vi hade köpt hem vin och käkade god mat. Runt 21 tiden kom det lite folk så det blev mera vin, tårta, whiskey till kaffet och några nubbar. Vaknade och var lite "behind" som jag kallar det :P (för er som inte förstod det så menar jag bakis :P)

I fredags var det dags för min moster och hennes man och även mormor att komma över för att fira och mamma bjöd in min käre vän Marcus också. Det blev hårt festande med mycket drickande och mycket god mat. Vid 4 tiden kände jag att det var dags för mig att gå och knyta mig med tanke på att jag skulle upp och jobba kl sex så jag gick och la mig. Marcus sa att han skulle stanna en stund och det fick han ju självklart.. Kl 6 ringde min klocka så jag gick upp, nere i hallen möts jag av mamma, pappa, moster Moa, "morbror" Björn, Marcus och min storebror Christopher-Robin, alla lika glada i hatten och jag trött som ett helvete. Dom stod och väntade på taxin som skulle köra hem Marcus, Moster Moa och "Morbror" Björn. Några minuter senare kom taxin och dom åkte hem medans resten gck och la sig. Själv gick jag och fixade mig inför jobbet medans jag spydde upp all alkohol (ca 7 gånger) men sen tog jag mig till jobbet. Var med andra ord väldigt "behind" när jag vaknade ;)

Jobbade till 12 och sen tog jag mig hem fort som fan! När jag kom hem gick jag och sov en timme och sen var det dags att gå upp, fixa till mig och sen iväg till nästa party för att fira min vän Pierres födelsedag. Tänkte att jag inte skulle dricka så mycket med tanke på att jag jag fortfarande var "behind" men efter första glaset rosé mådde jag bra igen :) Det blev mera och mera drickade samtidigt som jag hade en jättetrevlig kväll med trevligt umgänge! Vid 00 tiden var det dags för mig att åka hemmåt, någonstans på vägen slog alkoholen till ordentligt och jag kom på att det jag hade ätit under dagen var endast 2 mackor vid 16 just för att jag hade mått för illa under hela dagen och inte kunnat äta något annat. På tåget blev det riktigt illa, så jag hoppade av tåget i huddinge och satte mig på perrongen och började spy. Dricka på nästintill tom mage är inget jag rekomenderar!!! Som tur var hade jag köpt en McFeast på McDonald´s slussen som jag hade i väskan så jag käkade den och sen mådde jag bättre och satte mid i en taxi för att åka hem.. Kl 6 i morse ringde klockan och det var bara att gå upp. Klädde på mig och drog till jobbet men var VÄLDIGT "behind"!!!
Kl 11 slutade jag jobbet och drog fortare än fortast!!! Kom hem, käkade lite frukost och sen gick jag och la mig! Sov så skönt och mamma försökte många gånger väcka mig (bl.a när pappa kom hem med middagen som var Sushi!) men jag vaknade inte förrenst 21.33, tog ut hundarna på sista och sen blev det sushi,Californiacation och saft "in bed".

Vilken helg det har varit men gud så kul jag har haft!! :D


TTYL!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0