18:e Mars....




Veckan hittils har varit lugn!
I måndags tog jag en långpromenad med mina hundar, vi var ute och traskade i 2 timmar och traskade. Väldigt skönt var det! :D

Idag träffade jag Palmira när hon slutade skolan! Vi gick på promenad runt huddinge sjukhus och runt flemingsberg sen efter ca 2 timmars promenad gick vi hem till mig och drack kaffe och åt prinsesstårta :D Gott och trevligt var det :D  
Det stora ämnet var givetvis New York :D Vi pratade om när vi var där, hur fan man får Green Card och sen självklart min, Ullis och Annes resa som blir om 37 dagar (inte för att jag räknar eller så ;P)
New York blir oftast det stora samtalsämnet när vi träffas :P

Jag söker jobb, jobb, jobb! Söker väl minst 2 om dagen! Det värsta är att man inte ens får ett nej tack! Såååå frustrerande!!!!!!!!



LÄNGTAR, LÄNGTAR och LÄNGTAR till New York! Jag, Ullis och Anne kommer ha sååå kul :D
3 Crazy brudar på New Yorks gator, oh herregud!



Det var en liten uppdatering från mig :P Nu ska jag gå och dammsuga :D

Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig om att det är frustrerande. Jag har råkat ut för liknande och det gjorde att jag fick så dåligt självförtroende när det gäller jobbsökandet.

2009-03-18 @ 18:06:32
Postat av: Vickan!

Jaa det blir ju så tillslut :(

Det är åt helvete helt enkelt!!!

2009-03-18 @ 19:44:16
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Palmira

Jättemysigt var det! Vi måste ses igen innan du åker!!

2009-03-19 @ 11:14:31
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Vickan!

Det tycker jag absolut att vi ska!!! :D

2009-03-19 @ 21:42:25
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0