23/3-09

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt.. Jo förresten jag var på Arbetsförmedlingen som jag hatar! Dom tar förgivet att alla som går dit är socialfall som hoppade av skolan. Man blir behandlad som en idiot som inte fattar ett skit.. Natta berättade att hon kallar det för Arbetsförnedringen istället för Arbetsförmedlingen. Jag håller med om det!!!

Anne kom hem från fuerteventura idag :D Fan ta henne om hon är brun asså!!! ;D

Annars har inte mycket hänt.. Åt köttfärssås och pasta till middag om det är intressant :P

Ska nog gå och duscha nu och sen kolla lite på TV innan jag somnar :)

Förresten, läs Charlotte Perellis blogg! Det är jättekul att läsa om hennes vardag! Hon verkar så jordnära och go! Dessutom har hon roliga tävlingar med GRYMMA priser! :D

http://charlotteperelli.blogg.se


God  natt!

Puss! (New York in 30 days!!!!) Can´t wait!!! Haha ni trodde jag för första gången inte skulle skriva någonting om New York i ett inlägg eller? haha NO WAY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0