25/3-09

Ja, grattis till alla er som jobbar, jag menar "den 25:e smäller det".. Ni fick ett litet klirr i kassan och har antagligen shoppat och unnat er något idag:D Jag däremot som är arbetslös jag får unna mig saker som är gratis, haha! Idag unnade jag mig en promenad med mamma. Vi gick först till Huddinge sjukhus där vi var på apoteket och köpte bl.a munskölj till mig. Jag har nämligen haft blåsor i min mun i över en vecka nu :( Sjukt irriterande men tanten på apoteket sa att det antagligen skulle hjälpa med munsköljen.. Sen traskade vi vidare till centrum där vi bara skulle handla purjolök och tidningen men som vanligt så fyllde vi en korg med massa annat :P
Efter handlandet traskade vi hemmåt, på vägen hem hittade vi det bästa vårtecknet... TUSSILAGO!!! YAY, våren är påväg!!!!!! Promenaden tog typ 1½ timme i solskenet så det var jätteskönt!




Det var ju våffeldagen idag så till middag blev det potatis och purjolökssoppa där vi avslutade med våfflor. Mmmm Vad gott det var! Våfflor med grädde och hallonsylt! SYNDIGT GOTT!!!

28 dagar kvar till New York nu!!!!! FAAN VAD TIDEN GÅR LÅNGSAMT!!!!!

Nu kollar jag på Scrubs och dricker te.

Ska kolla lite TV och sen sova.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte lätt att vara arbetslös,tur att man har aktivitetsstöd från F-kassan att leva på så länge.

2009-03-26 @ 11:57:09
Postat av: Victoria!

Ja men inte ens det får jag. Jag är inte 20 riktigt än så jag får inte ens a-kassa eller alfa-kassa :( Inte lätt!

2009-03-26 @ 17:11:34
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Palmira

Sv: Jo det är klart den heter! hahaha, har till och med boken hemma :P



Så jävla nice med vår, fast det är mer snö på väg har jag hört :/



Btw, tycker du att den förra designen var snyggare? Gjorde mest om för att jag var trött på den..

2009-03-27 @ 11:00:21
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aktivitetsstöd måste man ansöka om att få.

2009-03-28 @ 17:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0