Aktivitet!

Eftersom att jag är arbetslös så känner jag att jag måste aktivera mig så jag inte fastnar i soffan. Hela veckan har jag därför varit ute på minst 1 timmes promenader (i måndags och i onsdags blev det mer än 2 timmar). Det är ju så jäkla skönt när man kommer hem och tar sin välförtjänta kopp kaffe! :D

Igår kväll ställde jag klockan på 10.00 så i morse kom jag upp vid 10 över 10 och då gick jag upp och gjorde Scones :D
Väckte mamma och pappa med fint frukostbord och nybakta Scones kl 11! Inte illa söndagsfrukost det inte :D



Nybakta Scones med ost och marmelad, fy bubblan vad gott!!! :D

Efter frukosten hade jag två val, antingen gå och sätta mig i sängen med TV och dator(och sitta fast hela dagen) eller aktivera mig.. Jag valde att aktivera mig så jag tog först ut mina hundar! Bara en halvtimme idag men det fick räcka! Sen bad jag pappa köra fram bilen till huset och så började jag med "det stora projektet"... Städning av våran Crysler (7sätes).. Den blir lätt en container på hjul så jag dammsög, kastade skräp, putsade fönster och allt annat som är torkbart på innsidan och lite annat. Det blev superfint! Kunde tyvärr inte tvätta utsidan eftersom att det är så kallt fortfarande men det ska göras så fort det blir varmare :D

Idag om exakt 1 månad (31dagar) är jag, Anne och Ullis i New York vid den här tiden :D LOVLEY!!!


LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska sova nu!

God natt! Puss

Kommentarer
Postat av: Palmira

Amagaaad vad gott ! :D

2009-03-24 @ 12:28:57
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Victoria!

Skit gott :D

2009-03-24 @ 16:43:45
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0