Candy Spelling- HERREGUD!!!!


Jag läste en så sjuk sak idag i tidningen! Candy Spelling (Tori Spellings mamma) Ska sälja sitt hus på 5.600 kvm för över 2 miljader. Asså jag, min mamma och min pappa bor på 140 kmv med 2 hundar och 2 katter och vi tycker att vi borde flytta till något mindre eftersom vi har 2 rum som inte används så ofta(asså ena är ett gästrum och det andra är "kontor") men hon bor ensam på 5.600 kvm :O
Hon berättade i intervjun att hon inte ens hade någon aning om hur många badrum det fanns i huset :S Asså kändisarna i Hollywood leker ju med pengarna! Jag blir så trött, det finns folk som inte ens har pengar till mat och dom leker med pengarna som om det var pengar från nått jävla monopolspel eller nått!!!
Asså jag tycker självklart att folk ska få tjäna pengar och spendera som dom vill men att köpa ett onödigt stort hus som man bor ensam i och inte ens håller reda på hur många badrum det finns, det är väl bara sjukt???
Man kan ju köpa ett stort hus men man kan väl iallafall använda alla rum!!!

Donera lite pengar istället!!!!



Vad tycker ni om det här??



Puss


Kommentarer
Postat av: Anne

bra sagt! men gör inte dom flesta kändisarna det? iaf dom är på tapeten ;P

2009-03-30 @ 17:29:13
Postat av: Victoria!

Joo vissa donerar ju men inte alla tyvärr....

2009-03-30 @ 19:06:40
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ärligt talat så bryr jag mig inte.

2009-03-30 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0