Felräkning!


Jag har ju räknat fel på dagarna till vi åker, och turligt nog så har jag räknat för mycket och inte förlite! Igår skrev jag att vi åker om 37 dagar men den var ju bara 35 dagar kvar :D
Idag är det alltså bara 34(!!!!!!) dagar kvar :D
Faan vad jag längtar!!


Jag, Ullis och Anne faaaaan vad kul!!! :D
Många glada gubbar här asså ;)





Om 34 dagar får jag äta UNDERBARA bagles igen!!!




Om 34 dagar får jag gå på New Yorks UNDERBARA gator igen!!



Och om 34 dagar får jag visa tjejerna den UNDERBART vackra staden!!!!!


Allt är bara UNDERBART med New York!!

Kommentarer
Postat av: Markus

Då får du köpa en Abercrombie & Fitch tröja åt mig (a) Du får pengar givetvis!!!!!

2009-03-20 @ 00:34:11
Postat av: Victoria!

Det ska nog gå att ordna :D Säg färg form och storlek så ska jag fixa :D

2009-03-20 @ 19:54:23
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter mumsigt med bagles.

2009-03-20 @ 22:29:44
Postat av: Victoria!

Det är SÅÅÅÅÅÅ Gott!!!Jag ÄLSKAR det! På mitt alldeles speciella Bagel Cafe är det GODAST!!! :D

2009-03-20 @ 23:14:07
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0