Catering och is i magen!!!!


Imorgon och på söndag ska jag jobba med en gammal lärare från gymnasiet :) Känns kul att jag gjorde ett så bra intryck att lärarna fortfarande hör av sig (ett och ett halvt år efter gymnasietidens slut) :D Vi ska jobba på nått event någonstans i stan :) Lite extra cash är ju alltid kul!!




På tal om cash, letar resor till New York nu igen :) Ska fira nyår där tänkte jag :D Jag får bo hemma hos min kompis Christina så jag ser verkligen fram emot det (som om jag inte hade sett fram emot det annars :S )  men biljetterna är ju så SJUUUUUUKT dyra!!! Jag behöver ju bara betala för flyget men ändå blir det runt 8500 kr :O
Priset går upp och ner hela jävla tiden!! Försöker ha is i magen och inte boka för snabbt men fan vad oroligt det är!!!! Asså när jag åkte dit till min 20 årsdag med Anne och Ullis betalade vi under 8000 och då var det med hotell också i 6 dagar!!! Helt sjukt dyrt det blir bara för att det är runt nyår!!!!! Men jag ska jobba hårt och och jag SKA åka asså!!! Blir bara så satans frustrerad av priset!!!!

Lower Manhattan Skyline
Nyår i New York? Ja, men FAAAAAN vad dyrt det är!!!!


Bye for now!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0