Swineflu= No thanks!

Ja, idag hände det! Jag har våndats i veckor men nu är det gjort!
 Jag tog vaccinet mot svininfluensan!!

Nu tror ni att jag är rädd för sprutor men så är inte fallet, jag gillar sprutor, det är inga fel på dom lixom. Men, det är biverkningarna av det här vaccinet jag inte är ett fan av!!! Jag är livrädd för biverkningarna!!!!
Detta vaccin blev ju SNABBT framtaget och är ju inte direkt helt testad och absolut inte testad så man ser vad det gör för kroppen på lång sikt!

Vi fick vaccinet på jobbet så Ullis och jag gick tillsammans för att stötta varandra! Ullis gillar INTE sprutor så hon var väldigt rädd. Hon blev lite blöt i ögat;) Men när det var klart tyckte hon inte att det var så farligt som hon trodde :)

Vi får ta och vänta och se vad som nu händer.. (OROLIG)




Inge fel på sprutor men faan för biverkningarna!




Har ont i armen och det känns som att den domnar emellanåt! :( NOT FUNNY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0