Är det svininfluensan?

Ja, jag undrar om det är svininfluensan jag har fått...

Jag svettas och har frossa om vartannat, hostar, nyser, näsan rinner, ögonen svider och rinner och dessutom har jag ont i mina leder... Skulle jobba 8-20 idag men jag blev hemskickad vid 11 :( Jag mår verkligen dåligt!!! I natt tog det inte mer än 10 sekunder(!!!!!) när jag hade gått från värsta frossan till en rinnande rygg.. DET VAR SJUKT!!!!

Ligger till sängs och dricker te och tittar igenom "Sex and the city"-boxen.. Så jag ligger alltså här och drömmer om New York med andra ord... :D

Men jag vill fan bli frisk och gå tillbaka till jobbet!!!! Blir rastlös här!!!!!

Iof så kan jag inte få svininfluensan för det sägs ju att "söta flickor får bara kultingsjukan" ;)

 


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Har i stort sätt samma symptom som dig :(

Är dock avundsjuk på att du kan ligga och titta på SATC.. de skulle jag också vilja göra :P Men jag får nöja med mig Vänner. Det är ju iaf new york ;)

Kram

2009-09-07 @ 15:02:59
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0