Premiären av Hairspray!!! :D

Ja, mamma och jag var ju på premiären av Hairspray idag. FY FAAAAAAAAN vilken UNDERBAR show det var! Jag ÄLSKADE varenda sekund av showen!

Dessutom, eftersom att det var premiär ikväll så minglade vi bland massa kändisar och fick massa champagne!
Vi såg bland annat med (min idol) Sarah Dawn Finer, Claudia Galli, (Mammas absoluta idol sen 76) Magnus Uggla (som hon nästan fick en hjärtattack när hon såg), Göran Gabrielsson (han började prata med mig för han fick en känning at vi kände varandra :P), Per Andersson, Agneta Sjödin, Christina Scollin, Hans Wahlgren, Linus Wahlgren, Robert Gustavsson, Henrik Hjelt, Arne Weise, Nina Söderqvist, Tina Lejonberg, Robert Wells, Anna Books dotter, Lill-babs och "babsan", Lasse Berghagen, Christine Meltser, Alla från Alcazar, Roger Nordin (från Rix morgonzoo), Regina Lund, Runar Sörgaard och MASSA andra kändisar! Det var verkligen SKIT coolt och såå kul!!

Showen var så bra så bra så bra!!! Mamma och jag satt längst fram precis vid scenen nästan i mitten! Bästa platserna tycker jag! ALLA i ensamblem gjorde ett så SJUKT bra jobb!! Jessica Heribertssons insats ska vi ju inte ens prata om för SÅÅ BRA var det!! Gladys Del Pilar sjöng så jag grät och mamma och jag var bara TVUGNA att ställa oss upp och applådera efter hennes insats i låten "I know where i´ve been" (ända låten som inte var översatt på svenska)

JAg MÅSTE gå och se den igen ärligt talat!!! Får ta med mig Palmira och gå :D

ÅH! Jag är heelt lyrisk!!!

UNDERBART BRA SHOW!!!!! (om jag inte sagt det förr så säger jag det igen ;)
LOOOOOOVELY!!!!
<3


Kommentarer
Postat av: Ulrika

UPPDATERA!!

2009-09-22 @ 23:32:06
URL: http://sandblad.blogg.se/
Postat av: Victoria!

I´m on it my dear friend! :)

2009-09-22 @ 23:34:51
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Palmira

Ja, det får du göra! Vill oxå seee :D

2009-09-23 @ 16:17:06
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0