1 år sen mitt födelsedagsfirande i New York!

Idag är det exakt ett år sedan jag tog med mig Ulrika och Anne till New York för att fira min 20års dag! Var där 22-28 april och min födelsedag är den 24 april så det blev en fin fredag med picknick i central park, bagles på mitt favvoställe, och middag på ett ställe jag gillar :)

Det var ju min 4.e resa dit men deras första så det var kul att visa dom runt i min ÄLSKADE framtida hemstad :D

 

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från den resan som ett "tribute" för att det idag är 1 år sen vi åkte :) (och självklart för att jag ÄLSKAR att kolla på mina New York bilder och vill dela med mig :P)






















1 år sen fast det känns som igår!
Tack tjejer för att ni gjorde min 20års dag OFÖRGLÖMLIG!!!!! <3<3<3<3<3<3<3 



Kommentarer
Postat av: Ulrika

TAck själv! Utan dig hade jag aldrig varit i NYC!!!

2010-04-22 @ 12:25:50
URL: http://sandblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0