Min födelsedag!!!

Igår var det den 24 april vilket är datumet då lilla jag föddes :D

Igår var det alltså min 21års dag! (nu är jag alltså ÄNTLIGEN myndig och får gå ut på krogen i mitt ÄLSKADE New York :D)

Dagen började med champagne och jordgubbar till frukost vid halv 1 (fick sovmorgon också lixom). Till frukost fick jag presenter =D Jag fick skor, pengar, en utav mina favoritparfymer ("DKNY I Love New York" heter den... Såklart ;P) och jag fick även ett kort där det stod ungefär: Kl 17.30 möts vi på snaps....

Så vid kvart i 5 åkte mamma, pappa och jag till snaps på medborgarplatsen och tog ett glas vin (iallafall mamma pch jag för pappa körde bil). Sen kom Marcus dit också :D Vi åkte sen vidare till Zink Grill på bibloteksgatan dit min bror också kom och åt en jättetrevlig middag och drack massa gott :D Bl.a Champagne och Irish coffe :D THANK YOU ALL!!!! <3<3

Mamma och pappa åkte sen hem och brorsan gick åt ett annat håll. Marcus och jag gick då till TGI Friday´s på sturegatan där Marcus bjöd på en glassdrink (Supergooooood!).
Där stötte jag även på en gammal goooooood vän Issra som jag inte sett på läänge som var ute och firade sin födelsedag som var den 21.a :D Såå kul att se henne!!!!! 
Efter Friday´s gick vi till Calaway´s Pub på kungsgatan :) 
Dit kom min dagisvän Johanna och hennes kompis sen kom min syster, bror, och min systers kompisar Monica och Petter.. Precis då kom dessutom Palmira och sen även Lana och Pinar (Pinar som jag inte sett på ÅÅÅÅR och DAAAAAAR!!! Så kul att se henne!) 
På puben var det så sjuuuuuuuukt kul!!!!!!!!

Vid typ halv 3 åkte jag och Marcus hem till Ronny och drack vin, konjak och Baileys hos honom tills kl tillslut blev 6 på morgonen och Marcus hade sovit både på badrumsgolvet och i soffan :P HAHAHA!!! 

Då åkte vi vidare till 7 Eleven på gullmarsplan och shoppade lite :P Iallafall jag:p Jag tyckte jag hade så mycket pengar så jag köpte en skiva, wok, ostbollar och ostkrokar till Markus ;) Hatar ordet ostkrokar förresten :P HAHAHHA! 

Halv 7 kom vi hem till Marcus och jag somnade efter ett samtal till Ulrika som var påväg till jobbet på soffan...


Bakis var bara förnamnet när vi vaknade! ÅHHHHH vad illa jag mådde! Marcus körde mig hem och jag måste säga det att både varje gupp och varje liten sväng vände upp och ner på heeela innanmätet i mig :P BLÄÄ vad illa det var!!! 

Tack ALLLA som deltog i att förgylla min födelsedag!!! Ni är alla UNDERBARA människor!!! <3<3<3<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0