I´m bored...

Är uttråkad... Vet inte vad jag ska göra... Kl är ju bara 23.52 så det är ju inte direkt sovdags än (aldeles för tidigt för mig att sova nu ;)

Dessutom är det ända dagen jag har den här veckan som jag kan vara uppe länge som jag älskar... Jobbar 8-14 onsdag- fredag och på söndag jobbar jag från 8.30... okej jag kan ju vara uppe på fredag också men då kanske jag inte är hemma... vi får se... Ska nog kolla om det är något kul på Comedy Central.... YAY! 2 program av "King of Queens"! LOOOVELY!

Hostar och har mig, det suger! Oftast när jag ska somna börjar hostandet eller så kliar något av mina 41 (!!!!!!!) myggbett på benen :( Det var vad jag ägnade mig åt inatt, mellan typ 2 och 5 hostade jag och mellan 7 och 10 kliade jag myggbett. I HAAAATE Mosquitos!!!!!!

Men men, nu skulle jag ju kolla på "King of Queens", LOOVE! Sen om jag inte hittar något annat program så läser jag nog lite ur min bok som jag håller på med... (Jenna Jameson- Att älska som en porrstjärna) SJUUUUKT bra bok!!!!! Read it!!! :) Night night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0