Tillbaka i verkligeheten!

Ja, nu är jag tillbaka på mitt arbete igen efter 1 månads sjukskrivning! Känns skönt att göra nån nytta igen faktiskt men jag hade verkligen glömt bort hur mycket jag HATAR tidiga mornar! Jobbade 14-21 igår och idag jobbade jag 8-15.. Kom hem runt 22.20 efter jobbet igår, då är man uppe i varv fortfarande efter jobbet så då tar det ju ett tag innan man är nere i varv igen.. Somnade väl runt halv 2 och kl ringde 05.15 imorse! Shiit vad trött jag blev när vi satte oss för en liten fikapaus.. Det är ju då tröttheten smyger sig på och man somnar nästan, ståendes eller sittandes spelar ingen roll :P

Kom hem vid 16.20 idag, åt och sen gick jag och "vilade" i 3 timmar :P SÅÅÅ TRÖTT VAR JAG!

Imorgon jobbar jag 15-21 så jag kan sova en stund :D Skönt! Jag är ju verkligen en nattmänniska så det är skönt att kunna sitta uppe en stund idag :D

Nästa vecka jobbar jag från 8.00 3 dagar i sträck (verkligen inte van vid det)... får ju se hur det går ;)


Ska fortsätta kolla på filmen jag kollar på (Look who´s talking) sen kollar jag nog på lite mer TV nån timme innan jag somnar!


Shup Shup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0