Fredag den 13:e, inte så illa!

Idag har varit en bra dag! :) Jag tog mig lite närmare mitt mål vilket jag är suuuuuperglad över (ska dock inte säga för mycket innan det är klart ;)...

Dessutom har jag varit i flottsbro med mina kästatjejer och vi hade en jättetrevlig kväll!

Vi har känt varandra sen vi var typ 7-8 och har haft många trevliga och roliga stunder ihop men nu håller vi ju på att bli vuxna så det är inte så ofta vi kan träffas :( Ena pluggar ju till läkare i polen, andra pluggar till läkare här i sverige och har fullt upp och den tredje pluggar, jobbar och har massa andra bollar i luften och så är det ju med mig också så därför är det svårt att träffas allihopa... Men vi hade iallafall en jätte trevlig kväll :D Det slutade med att jag åkte hem till ena och vi satt och pratade om att hela världen förändras och vi håller på att bli vuxna och snart är det dags för oss att skapa egna familjer m.m... Verkligheten kan vara skrämmande när man tänker efter men det finns inget annat att göra än att gilla läget...

That´s just life...


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0