Helgen!

Inte ofta jag är ledig hela helgen bara för att jag alltid går med på att jobba :P

Men nu till helgen bestämde jag mig för att vara HELT ledig :D SKÖNT!

Efter jobbet i fredags åkte jag hem och sov en timme innan jag gjorde mig i ordning och tog mig till min käre vän Lanas 20års firande :D Det var jättetrevligt:) Fick träffa massa kompisar som jag inte träffat på länge så det var kul :D

Igår (lördag) mötte jag Marcus och köpte pizza som vi sen fick gå hem med (typ en 20 minuters promenad) för att vi missade bussen så pizzorna var kalla och goda när vi kom hem :P
Vi kollade på melodifestivalen och "smuttade" på några flaskor alkohol såklart :)
Efter melodifestivalen kollade vi på "Mamma Mia" sing along- versionen och sjöng med för FULLA muggar :D Skiit kul!
Marcus åkte hem vid typ 2-tiden och då kastade jag mig i säng och gick inte upp förrens typ 14 idag :P

Trevlig helg måste jag säga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0