Jag får rysningar av hennes röst!!

Jag har fått en ny idol!!!!!!

Mia Carruthers från MTV´s serie "Talking the stage" är heeeeelt underbart sjukt bra! Hon är född -91 allstå är hon bara 19 år!!!! Hon spelar piano, gitarr, skriver egna låtar och dessutom sjunger hon så jag får rysningar!!!! ÅH HON ÄR SÅ BRA!!! Kan inte sluta lyssna på hennes låtar!

Här får ni lyssna om ni vill:












                                      Det här är bara några av hennes många och UNDERBARA låtar!!! Hon är ju såååå bra!!!! Hon får mig bara  att vilja spela gitarr och skriva låtar!!


Så glöm nu inte hennes namn: Mia Carruthers! Hon kommer snart finnas i skivbutiker runt hela världen med hennes UNDEBARA låtar!!! :D




Kommentarer
Postat av: Anna

like!!! :)

2010-02-26 @ 00:44:09
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: VICTORIA

Pinsamt, jag har skrivit 'Talking the stage'.. Jag menar självklart 'Taking the stage'!! Får ändra det vid nått tillfälle :p

2010-02-26 @ 02:07:42
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0