Midsommarhelgen avklarad :D

Jaha, då var midsommarhelgen över för år 2010 då...

Jag beslutade mig för att fira midsommarafton hemma och ångrade mig inte en sekund! Moster och hennes man kom hit och vi åt och drack gott hela kvällen/ natten! (gick och la mig halv 5 på morgonen) Det var verkligen skiit mysigt och supertrevligt!

Lördagen spenderade jag i min säng HUUUUUR trött som helst... Skulle egentligen träffa Yvette men det blev inget och även om det var lite trist så var jag faktiskt lättad för jag var såååå utpumpad :P

Idag (söndag) har jag träffat Anna som imorgon flyttar till mitt älskade New York för att plugga i 2 år så vi fikade med en utav hennes kompisar och sen gick vi runt och shoppade lite för att sen säga hej då :( Faaaan vad tårarna var nära :( Kommer sakna henne så mycket! Men jag kommer precis bakom henne (jaa, nästan iallafall hoppas jag:P)
Hoppas iallafall att hon har det bra där medans vi saknar henne här hemma :( Har iallafall köpt en webcam nu så vi kan ses på skype :) <3<3<3<3

Köpte förresten massa nice stuff idag :D



Shup shup!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0