Ett sjukt inlägg från sängliggaren!

Det har gått någon jävla förkyldning/influensa på jobbet nu in några veckor och nu har den även drabbat mig :(

Det har varit lite smått förkylt för mig ett tag, typ täppt näsa och lite nysningar med i söndags bröt det ut lite mer. Jag var redan inbokad på jobbet igår (måndag) så jag tänkte att jag åker och jobbar och sen tar jag inte på mig mer jobb förrens i slutet av veckan och helgen. När jag sen vaknade igår var det ännu värre och jag kände att febern kom krypande. Jag var fortfarande inställd på att åka och jobba även om jag inte förstod hur jag orkade stå.

När jag sen kom till jobbet undrade jag vafan jag gett mig in på. Febern blev ett faktum och jag svettades, hostade och mådde allmänt dåligt.. Efter 1 timme skickade kollegorna hem mig och jag orkade inte ens säga emot eftersom att dom hade rätt.

Jag kom hem, och gick raka vägen till sängen och sov i nästan 4 timmar. SÅÅ skönt!

Jag är inte bokad på jobbet förrens på fredag så nu har jag några dagar att vara hemma och bli frisk! Hostan är den värsta, man får inte sova utan att hosta hela tiden :(

Nu ska jag ta en dusch sen blir det te, Desperate Housewives och Cougar Town!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0