Oscarsgalan 2010 är nu slut!

Nu är den 82.a Oscarsgalan slut och kommer tillbaka om ett år :( Skit trist!

För att summera det hela kan vi ju säga att The Hurt Locker är galans stora vinnare!

Tycker att Steve Martin och Alec Baldwin skötte sig bra!

Lite trist va dock att dom inte hade så mycket "mellanspel" som dom brukar ha i galan. Det var mycke mer "pang på rödbetan" den här gången... Gillar dock Neil Patrick Harris "openingact"! Jättebra gjort!!!

 

Är faktiskt lite chockad att "Precious", "Avatar" och "Up in the air" inte fick fler priser än dom fick.

Men men, nu får vi vänta ett år innan nästa gala, trist men sant :(

Nu ska jag gå och sova (om jag nu kan det efter allt kaffe jag druckit :P) för senare idag ska jag på bio och se Alice in wonderland 3D :) YAY!

TTYL! CIAO!


Kommentarer
Postat av: Gissa det du om du kan!

Jag vet inte om du kommer ihåg mig,men jag har en gång gått i samma skola som dig.

Har också en blogg här på blogg.se och vill bara säga att du kanske inte är en mästare på att blogga,men lite kan du i alla fall.

2010-03-15 @ 22:29:52
Postat av: Victoria!

Okej, and who are you?

Nu blev jag ju nyfiken! Vi har gått i samma skola sa du? Vilken skola? Vista kanske? I WANNA KNOW!!! Ge mig ledtrådar!!!! :)

2010-03-21 @ 23:59:11
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0