Cougar Town is here! TV-Våren har börjat!

Fy vad skönt när TV-våren är igång igen!

Ikväll började äntligen Desperate Housewives och den nya serien Cougar Town med Courtney Cox Arquette! Underbart när man kan komma hem från jobbet och vara skittrött och tvinga sig att hålla sig vaken för att se vad som händer i sina serier och sen gå och sova :D

Jag såg dom här 2 programmen som visades idag på flyget hem från New York senast jag var där så jag visste ju innan att det är en serie jag kommer börja kolla på :D Skit nice serie ju! Jag gillar sonen, han är en skön karaktär som bara blir uttskämd av sina föräldrar hela tiden. Poor guy! Haha!

För er som undrar vad Cougar Town handlar om så handlar det om 40+ åriga Jules (Courtney Cox Arquette) som är nyskild och dessutom inser att hon aldrig fick uppleva "her 20´s" för att det var då hon fick barn och bildade familj. Som nyskild och med vuxen son försöker hon nu få uppleva ungdomen igen efter övertalning av hennes assistent Laurie. Jules tampas dessutom med sitt självförtroende och försöker samtidigt att inte skämma ut sin son Travis allt förmycket. Småbarnsmamman,grannen och bästa vännen Ellie (Christa Miller, ja hon som spelar Dr. Cox´s fru/ex-fru Jordan) kastar dessutom hela tiden ut sarkastiska kommentarer om Jules nya livsstil som hon också får tampas med. By the way, "20 is the new 40"!!! ;)

Det kommer verkligen bli en serie att följa! :D



Nu väntar jag på att Hell´s kitchen, America´s next top model, Ugly Betty, Svenska Hollywoodfruar och Stockholm-Arlanda ska köra igång också! :D
LOVELY!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0