Ännu ett "fan vad jag saknar mitt ÄLSKADE New York"- inlägg!

Min New York-längtan är total!

Jag saknar New York varje vakna minut och den här veckan som jag har varit hemma och legat sjuk har det bara blivit värre. Kanske är det för att jag har hunnit tänka på det och kollat på massa filmer från New York.

Jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar min ÄLSKADE stad!

Någon rik människa som har lust att bjuda mig på en resa kanske? ;)

Förhoppningsvis blir det en 6.e resa dit en vecka i sommar men det beror på hur mycket pengar jag hinner få ihop. Men faaan vad lång det känns att inte få åka tillbaka förrens i sommar! Fyller 21 om bara typ 6-7 veckor så det skulle vara as nice att åka dit och gå ut och festa med mina kompisar där på riktigt och slippa gå in på skumma barer för att slippa visa leg :P


ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!JAG VILL ÅKA TILL NEW YORK!!!!!!! JAG FÅR ABSTINENSBESVÄR!!!!!!!!!!!!! Fan att det måste finnas regler om att man inte får flytta till länder hur som helst! Varför kan inte hela världen bara vara en öppen plats för alla och alla bara får flytta hur som helst!!! Jag vill inte bo i sverige!!! Jag vill bo i mitt ÄLSKADE New York!!!! 

Ni som har läst min blogg förr är nog trötta på mina inlägg om att jag saknar New York men jag måste få skriva av mig lite av min längtan! 


I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE NEW YORK FOREVER AND EVER AND SOME DAY I WILL LIVE THERE!!!!! I`LL DO ANYTHING TO REACH MY GOAL!!!!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0