31/05-10

Har hämtat hem hundarna idag från hundpensionatet Basta! Mamma och pappa var i Barcelona i helgen så därför fick hundarna bo där... Tycker det är hemskt varje gång dom åker dit men det är alltid såå kul att hämta hem dom för dom och vi blir sååååå glada :D
När vi kom hem med dom badade jag båda två för att få bort hästskitlukten :P (Basta ligger mitt ute i skogen och dom har även hästar där)

Just nu sitter jag och kollar på "Californication" samtidigt som jag "jobbar" lite... Håller på och sätter ihop ett förslag på en drinkmeny till ett bröllop som jag ska jobba på med Anna <3

Ska bli skit kul :D Precis sånt jag vill jobba med!!!!!

Måste jobba vidare nu medans jag kollar på Sex and the city :D <3

Puss och snusk! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0