Ljuvt!

Ja, en ljuv dag har det varit idag eftersom att jag var ledig :D Gick upp typ halv 1 och åt frukost sen översatte jag ett rekommendationsbrev från en gammal lärare till engelska (fick hjälp av min gode vän Nasim som kom hit för att lämna våran sverigeflagga som hon lånat, TACK FÖR HJÄLPEN!!:)

Till middag idag lagade mamma Biff Rydberg som var ljuvligt god! :D Sen drog jag iväg på afrikanska dansen! LOVELY!!!! Fan vad man får svettas alltså!!! Det sved i mitt ansikte av allt svett som rann men det är alltid lika roligt på afron måste jag säga! Tränaren är sjukt underbar!! :D

Imorgon blir det jobba på bageriet några timmar på morgonen :) Sen blir det kanske en promenad genom stan tror jag :D


Nu ska jag duscha och sen soooova :D Klockan ringer ju 20 över 5 imorgon :(
God natt readers <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0